Mov 125x125

Mov 125x125

vineri, 19 septembrie 2014



CÂNTEC PENTRU CERUL DIN INIMA TA

Câtecul I

Mi-am înhămat sălbăticia la sania albului tău
împărtăşit în zi de sărbătoare
ţi-am spus puţine cuvinte
udate cu lacrimile tainei neîmpărtăşite
cu nici o fiinţă
mi-am legat sălbăticia la marginea toanelor tale
ciocnite de capriciile mele
ascuţite în albastrul privirii
de săbii încrucişate
mi-am odihnit sălbăticia la picioarele sensibilităţii tale
dizolvate într-un pahar de vin
cu zâmbet blond.








CÂNTEC PENTRU CERUL DIN INIMA TA

Câtecul II

Ca de fiecare dată îţi sărut albastrul
mă joc cu zâmbetul tău ascuns printre nori
nu
nu te ating
sunt înghiţită de gura lacomă a fiarei
doar aşa pot să cad în ispită
după ce fiara este deja în mine
înţelegi dragul meu de ce nu te ating?
cu zâmbetul tău construieşti altare
ridici biserici
mă priveşti autoritar printre gene de mir
cum fug după fiecare binecuvântare.









CÂNTEC PENTRU CERUL DIN INIMA TA

Câtecul III

Îţi îmbrăţişez glasul de copil alintat
cristalul vocii tale produce sunete vindecătoare pentru sufletul meu
scăldat în albastrul tău pictat la superlativ
în icoane meşteşugite
mă întristezi cu fuga ta după stele căzătoare
ţi-am spus
te iubesc
şi a murit acel prezent
sub glasul tău grăbit
întors la datorie.










CÂNTEC PENTRU CERUL DIN INIMA TA

Cântecul IV

Mă abţin cu greu să nu transform
poezia de dragoste în poezie erotică
atunci când lumina se joacă
în albastrul din privirea ta
mă abţin enorm de greu
să nu-ţi zgârii pielea catifelată
care mă obsedează după fiecare atingere
pierdută printre clipele dimineţii
nu mă mai abţin şi bat orele cap în cap
până când timpul fuge speriat de durerea orelor
o ia din loc
şi-mi lasă spaţiul
să plonjez în tine.








CÂNTEC PENTRU CERUL DIN INIMA TA

Cântecul V

Îmi place în tine
mă simt iubită
năvălesc ca un uragan în inima ta
care-mi îmbrăţişează furia
din ce în ce mai strâns
până adorm ca un copil legănat
de valurile şoaptelor 
doar tu ştii să le rosteşti

am devenit arogantă
am cumpărat toate drepturile de autor
asupra pielii tale
pe care doar eu o cotrobăi
cu liniştile şi neliniştile mele
în carnea ta fiecare atingere a mea
e un nou început.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu